Verzenden & Retourneren

 

VERZENDEN

 

Wij versturen alle bestellingen, waar mogelijk, via PostNL.

Kan uw bestelling niet met PostNL worden verzonden? Dan schakelen wij een andere betrouwbare vervoerder in.

Alle verzendingen worden zorgvuldig verpakt en verzekerd verzonden, zodat uw bestelling veilig aankomt.

Onze tarieven zijn inclusief verzekerde verzending en een toeslag voor verpakkingsmateriaal.

Deze tarieven gelden uitsluitend voor verzendingen binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Bij bestellingen met meerdere producten hanteren wij de verzendmethode van het product met de hoogste verzendkosten.

Overschrijden de gecombineerde verzendkosten het standaardtarief? In dat geval ontvangt u een aparte factuur per e-mail, die vooraf voldaan dient te worden.

 

Voor bezorging buiten Nederland en de Waddeneilanden zijn de verzend- c.q. bezorgtarieven op aanvraag.

Hiervoor zullen wij een separate factuur mailen die vooraf betaald dient te zijn.

 

 

RETOURNEREN

Particulieren klanten hebben tot 14 dagen na aankoop (afkoelingsperiode) de tijd om een artikel  te retourneren. De verzendkosten voor het opsturen aan koper worden niet gecrediteerd.

Ook de verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Creditering van het aankoop bedrag geschied als de goederen onbeschadigd, onbehandeld en onbewerkt retour komen dit geld ook voor eventuele originele verpakkingen.

Heeft u het artikel afgehaald en dus gezien alvorens u het kocht, dan kunnen artikelen niet worden geretourneerd.

Zakelijke kopers kunnen geen goederen retourneren.